اشفته بازار




























هم سلولی...



1اهای روز گار این بار به کدامین بازارت باید بفروشم مهرم را که ارزان نخرند. 2انکه میرود نمی فهمد اما او که بدرقه میکند میداند کاسه ی اب هم معجزه نمیکند. 3گوشه نمیخواستم از زمین /از روزگار/کنج قلبت مرا بس بود برای ارمیدن /دریغ کردی 4درد دارد وقتی چیزی را کسر می کنی که با وجودت جمع بسته بودی . 5گفتی فراموش کن /ساده است/تو فرامش کن /من این ساده ها برایم سخت است/ 6اگر حوصله ات سر میرود با دلم بازی نکن من در بی حوصلگی هایم با تو زندگی کردم 7گفتی عاشقی میمانی /نگفتم قلبم را تو میزبانی/ 8شبیه بادکنکی شده ام از بغض هایی که به جبر فرو داده ام /التماس میکنم فقط یک سوزن/تکه تکه شدنم با خودم 9جای خالیت را انقدر با چشمانم اب میدهم تا دوباره کنارم سبز شوی/ 10وقتی ارزوهایت در حبس باشند فرقی نمیکند در زندان یا در خیابان های شهر ازاد باشی/ 11یک نگاهت به من اموخت که در حرف زدن چشم ها بیشتر از حنجره ها میفهمند/ 12این که انجا جا خوش کردی دل است /تاب بازی ندارد/شهر بازی جاده اش هموار است 13دل تنگم برای کسی که مدت ها ست بی انکه باشد /هر لحظه زندگی اش کردم 14کسانی که قدر دستان نوازش گر را ندانند عاقبت پاهای لگد کوب را می بوسند..... 15مرا دید ونشناخت .....اهای ایوب ......بیا تا برایت از صبر بگویم...... 16تراشکار ماهری شده ام .....از بس تو نیامدی ومن.......برای دلم بهانه تراشیدم..... 17خدایا امشب مهمانم باش به صرف یک قهوه تلخ........وقتش رسیده طعم دنیایت را بدانی. 18هم رو خط زدیم تا به عشقمون برسیم.....غافل از اینکه خودمون خط خورده ی عشقمون بودیم تا به عشقش برسه... 19نبودن هاییست که هیچ بودنی.........جبرانش نمی کنه...... 20تو صادقانه دروغ بگو.....من عاشقانه کاری میکنم.....ماه همیشه پشت ابر پنهان بماند 21لعنتی چرا نمی فهمی حتما باید غرق شوم در اشفته بازار روزگار تا بفهمی انچه باید 22خدایا انکه اشفته ام کرد ......اشفته اش کن در تنهایی اش....

نظرات شما عزیزان:

حس مبهم
ساعت3:29---24 مرداد 1392
داداش خوبی؟

اسمونی چت
ساعت13:21---23 مرداد 1392
سلام بیاید اونجا خیلی حال میده شبام مسابقه داریم

الهام
ساعت18:08---21 مرداد 1392
مرسی متین جان .بازم بنویس

الهام
ساعت17:59---21 مرداد 1392
مرسی متین جان .بازم بنویس

sepideh
ساعت11:36---21 مرداد 1392
╬═♥╬

╬L═╬

╬♥I═╬

╬═K╬

╬E═╬

╬═♥╬

LIKE

__ (¯`·.·
پاسخ:سلام . وقت بخیر


مرصاد
ساعت10:51---20 مرداد 1392
مرسییییییییییییییییییییییییی.

چه عجب اپ کردی تو ؟؟؟؟؟؟؟

کشتی ما رو.
پاسخ:اول سلام کن دادا.بعدش کلام کن زیبا. مرصاد جان نوش.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + یک شنبه 30 مرداد 1392 / 2:1 /
- Online Support by www.1abzar.com --->